PT Duo är för dig som vill träna tillsammans med någon under 55 minuter.

Personlig träning för två

PT Duo är för dig som vill träna med en personlig tränare under 55 minuter och vill göra det tillsammans med någon. En personlig tränare coachar och hjälper er båda två under ett hårt träningspass.

Fördelarna med att träna med en personlig tränare tillsammans med en vän är enkla:

  • Du får mervärde för pengarna, sparring och engagemang.
  • Eftersom ni är två personer som delar på kostnaden är det billigare än en vanlig 1-on-1 session.
  • Genom att ha både en personlig tränare och en vän som hjälper och puschar dig, blir din träning både roligare och mer effektiv.
  • När du bestämmer en tid tillsammans med din träningspartner, är det större sannolikhet att träningen blir av.

Vi erbjuder följande paket för PT Duo
1 tillfälle
3 tillfällen
10 tillfällen (delbetaling möjligt)
25 tillfällen (delbetaling möjligt)
50 tillfällen (delbetaling möjligt)

Köp PT Duo online

Priser och PT-paket

För att se alla våra olika PT-paket och priser, gå till vår PT Shop här på webben eller i appen. Det är snabbt, smidigt och enkelt att köpa personlig träning online, och det bästa av allt, vår shop är öppen dygnet runt.

Köp personlig träning online

Du måste logga in för att köpa personlig träning online.

PT-nivåer

Vi erbjuder 4 nivåer av personlig träning.

> Läs mer om våra PT-nivåer

Delbetalning

Du kan dela upp ditt köp av PT-paket genom att betala med autogiro under 3-12 månader.

> Läs mer om delbetalning

Varför personlig träning?

Varför personlig träning?  Din träning blir skräddarsydd för
  dina behov och mål.


Varför personlig träning?  Du får hjälp med att sätta
  relevanta mål och en
  konkret plan för att nå dem.

Varför personlig träning?  Du får hjälp att nå dina mål
  snabbare

Varför personlig träning?  Att ha en bokad tid med din
  personliga tränare gör att
  träningen i större utsträckning
           blir av.

Varför personlig träning?  Din träning blir roligare!


Varför personlig träning?  Du kommer att minska risken för
  skador.

Varför personlig träning?  Träning utanför din komfortzon
  kommer att utveckla din kropp
  och ditt tankesätt kring träning på
            nya sätt.

Läs mer om personlig träning

> 5 myter om personlig träning
> Mer om personlig träning

Cykla stående

Gör så här: Greppa styret utan att översträcka armbågarna. Sänk axlarna och ha en lätt rundad rygg. Spänn bålen och låt benen göra jobbet hela varvet runt.

Cykla sittande

Gör så här: Sänk axlarna och ha en lätt rundad rygg. Spänn bålen.

Milstolpen - Så lyckas du med milen

SATS MAG: Ska du springa något lopp i sommar? Anmälningarna slår rekord år efter år. Här är tipsen som får dig att lyckas, oavsett om målet är att ta dig runt eller komma under 45 minuter.

Fem snabba efter träningen

SATS MAG: Det är viktigt att fylla på med näring direkt efter ett tufft träningspass. Här är fem snabba mål som bara tar under en kvart att göra i ordning.

Hållbar löpträning

I takt med det ökade intresset för löpning, bombarderas vi med råd om hur vi ska springa och vilka skor vi ska ha för att undvika skador och förbättras som löpare.