Med Träningsdagboken kan du hålla koll på all din träning, både på och utanför SATS.
Med Träningsdagboken kan du hålla koll på all din träning, både på och utanför SATS.

Träningsdagboken – håll koll på all din träning!

Med träningsdagboken kan du hålla koll på, logga och kommentera all din träning, både på och utanför SATS. Du kan importera dina pass från RunKeeper, logga egna träningspass och få utförlig statistik över all din träning.

I SATS träningsdagbok loggas all din träning på SATS automatiskt - men du kan också lägga in egen träning utanför våra träningscenter, till exempel löppasset i skogen, längderna i simhallen eller helgens fotbollsmatch. Träningsdagboken ger dig även möjligheten att importera data från RunKeeper och kommentera dina träningspass.

För att använda Träningsdagboken behöver du logga in med din mailadress alternativt medlemsnummer (medlemsnumret hittar du på ditt medlemskort). Du hittar din träningsdagbok både på vår webb och i vår app för iPhone och Android.

> Gå till din Träningsdagbok

SATS digitala verktyg

SATS digitala verktyg

> Boka gruppträning
> Träningsplan
> Träningsdagbok
> Recept och kostråd
> App
 

SATS digitala verktyg ingår i ditt medlemskap. För att få tillgång till funktionerna loggar du in på sats.se eller laddar ner vår app för iPhone och Android.

Det här får du:


Med träningsdagboken kan du hålla koll på all din träning, både på och utanför SATS. Du får bland annat tillgång till/möjlighet att:

  1. Automatisk loggning av incheckningar på SATS

  2. Logga träningspass både på och utanför SATS

  3. Graf över din träningsutveckling

  4. Statistik på träningsformer du tränar mest

  5. Ditt träningssnitt och antal timmar över vald period

  6. Importera träningsdata från RunKeeper

  7. Kommentera dina träningspass

Ställ dig upp - och lev längre

Det ökade stillasittandet förkortar våra liv och är lika skadligt som rökning.

För stel för yoga?

SATS nya klass Yoga for Athletes lämnar ingen plats för undanflykter. Klassen har tagits fram för den som tränar regelbundet, men som lägger mindre tid eller ingen alls på rörlighetsträning.

För stel för yoga?

SATS nya klass Yoga for Athletes lämnar ingen plats för undanflykter. Klassen har tagits fram för den som tränar regelbundet, men som lägger mindre tid eller ingen alls på rörlighetsträning.

Fyll på med vätska

Du behöver inte avstå från träning när det är varmt ute. Men se till att dricka ordentligt både före, under och efter träningspasset. SATS kostexpert Kristine Symreng ger dig bästa dryckestipsen.

Ställ dig upp - och lev längre

Det ökade stillasittandet förkortar våra liv och är lika skadligt som rökning.