Här hittar du svar på vanliga frågor gällande prisjusteringen

Varför ändras mitt medlemspris? 

Vi vill kunna erbjuda dig som medlem det bästa inom träning. För att kunna upprätthålla och utveckla vårt träningsutbud, kommer vi från och med den 1 februari att justera priserna för de medlemmar som har ett medlemspris som skiljer sig mycket från ordinarie pris för medlemskapet. Vi har ett stort och varierat träningsutbud som kontinuerligt utvecklas både på våra gym och digitalt.

Från och med när behöver jag betala det nya priset? 

Om du betalar för ditt medlemskap i förskott blir prisjusteringen från dragningen den 28 januari som då avser februari månad. För dig som betalar för innevarande månad gäller prisjusteringen dragningen 28 februari.

Jag vill göra ändringar i mitt medlemskap 

Du kan ändra ditt medlemskap när som helst via Mina Sidor. Nedgraderingar börjar gälla i slutet av kommande månad, medan uppgradering börja gälla omedelbart.

Om du betalar för någon annans medlemskap och vill göra justeringar i personens medlemskap, behöver du kontakta vår Medlemsservice så hjälper vi dig att ändra medlemskapet. 

Jag har en rabatt jag vill lägga till, hur gör jag då? 

Vi erbjuder studentrabatter, seniorrabatter (från 65 år) och företagsrabatter. Dessa rabatter gäller på våra ordinarie priser, inte utifrån priset du har idag. 

För att lägga till student- eller seniorrabatt kan du ta kontakt med vår Medlemsservice. För företagsrabatt, vänligen kontakta din arbetsgivare för rabattkoden för företag och lägg till den själv under Mina Sidor.

Har du redan rabatt på medlemskapet beaktas detta i prisjusteringen.