Happy

new

habit

Gör nyårslöften och träningsrutiner som håller i veckor, månader och hela vägen till nästa år!

Är ditt nyårslöfte att träna mer?

Det är den tiden på året igen. Alla pratar om sitt nyårslöfte inför året som kommer men håller det i bara några få veckor. 80% av oss bryter faktiskt våra löften redan vid andra veckan i februari - varje år. Tack vare modern neurovetenskap vet vi nu varför. Så i år är det kanske dags att skriva om det där nyårslöftet?

Skriv om ditt nyårslöfte


pillow_down_new.jpg

Så här gör du:

  1. Skriv ner din trigger
    En trigger hjälper dig skapa en vana. Till exempel att förbereda dina gymskor på morgonen eller att sätta på din bästa träningslåt varje gång du går ut.

  2. Skriv ner din rutin
    Din rutin är ditt träningsprogram. Vi hjälper dig med detta - scrolla ner för några gratis programförslag. Se till att inte gå in för hårt här.

  3. Skriv ner din belöning
    Utan en belöning kommer du inte att skapa en vana. Långsiktigt kommer endorfinerna att kicka igång, men i början behöver du belöna dig själv tätt inpå dina träningspass. Det kan till exempel vara med en protienbar, smoothie eller choklad. Vad du än blir glad av.

instructor_white_background.jpg

Vi backar up dig

Tillsammans med Nordens bästa personliga tränare har vi tagit fram tre olika träningsprogram som hjälper dig skapa en rutin. Ladda ner dem gratis, oavsett om du tränar på SATS eller inte. Gott nytt år och, ännu viktigare, Happy New Habit!

 

Planera för framgång med detta Veckoprogram

Skapa en bestående rutin med små, viktiga steg.

Kom igång

 

8 veckors träningsprogram för nybörjare

Vi har förberett ett träningsprogram för dig som vill komma igång - ett program som kombinerar egen träning med gruppträning.

Träna 2 gånger i veckan under 8 veckor och se vilka framsteg du gör!

8 veckors träningsprogram för nybörjare

 

8 veckors träningsprogram för hela kroppen

Fortsätt med detta träningsprogram när du är redo för en inspirerande utmaning.

Träna 2 eller 4 gånger i veckan under 8 veckor och se hur du utvecklas!

8 veckors träningsprogram för hela kroppen

 

heart.jpg

Här hittar du lite inspirerande läsning

Happy new challenge

Tävla om 10 PT-klip!

 

Om du tränar 2 gånger per vecka i 8 veckor på något av våra gym är du med och tävlar om 10 PT-klipp! Du hittar utmaningen och mer information i SATS-appen, under "Utmaningar" i toppmenyn.