Jag har avslutat mitt medlemskap på SATS och undrar vad ni har för rutiner kring radering av min persondata?

Utgångspunkten är att medlemsprofiler där alla betalningar är mottagna automatiskt raderas 6 månader efter att medlemskapet är avslutat. Vid obetalda betalningar raderas profilen 30 dagar efter att sista betalningen är mottagen, men aldrig tidigare än 6 månader efter att medlemskapet har avslutats. 

Träna med oss ​​inne, ute eller hemma! Logga in på vår hemsida eller i vår app och boka ditt träningspass redan idag! 💪🏻

Vi arbetar för att ge dig ett så snabbt svar som möjligt och du kommer att få det snabbaste svaret genom att kontakta oss via chatten. Genom att använda kontaktformuläret ber vi om en förståelse för längre svarstid (nu cirka 5 arbetsdagar) 💙 Du hittar information om de vanligaste frågorna här: https://sats.se/kundservice

CHATT OCH TELEFON

image5n9iq.png CHATT 

Chatta med oss

imageq1keo.png TELEFON 

010 - 110 59 00


Våra öppetider

Mån-Tors: 09.00-16.00
Fre: 09.00-15.00
Lör-Sön: Stängt

Avvikande öppettider:
6 juli - 2 augusti:
Mån-Fre:
10.00-15.00
Lör-Sön: Stängt