Jag har avslutat mitt medlemskap på SATS och undrar vad ni har för rutiner kring radering av min persondata?

Utgångspunkten är att medlemsprofiler där alla betalningar är mottagna automatiskt raderas 6 månader efter att medlemskapet är avslutat. Vid obetalda betalningar raderas profilen 30 dagar efter att sista betalningen är mottagen, men aldrig tidigare än 6 månader efter att medlemskapet har avslutats. 

Våra center är öppna nu! 💪🏻Kom ihåg att du också kan träna med oss online eller delta i våra live-klasser

E-post

Kundservice är öppet. Vi hoppas att du har tålamod med oss, vi har långa svarstider nu. Men du vi lovar att du ska få ett svar. 💙Här har vi massor av viktig information till dig: https://www.sats.se/kundservice/

CHATT OCH TELEFON

image25ccj.png CHATT 

Chatta med oss

Mån-Tors: 09.00-17.00
Fre: 09.00-15.00
Lör-Sön: Stängt

imagerw3ao.png TELEFON 

Mån-Fre: 10.00-15.00
Lör-Sön: Stängt

Lunchstängt: 12.00-13.00

Telefonnummer 010 - 110 59 00