Varför har jag fått en undersökning skickad till mig?

Vi på SATS tycker det är viktigt att leva upp till dina och våra andra medlemmars förväntningar. För att lyckas med det vill vi förstå dina behov och din upplevelse av SATS. Därför skickar vi ibland undersökningar där vi ber dig svara på några frågor. Genom att svara på frågorna hjälper du oss att förbättra vår verksamhet för dig som medlem.

För att kunna jämföra våra anläggningar och vår förbättring över tid sparar vi svaren. Har du fått en undersökning skickad till dig som du inte vill delta i är det bara att strunta i att svara.

Träna med oss ​​inne, ute eller hemma! Logga in på vår hemsida eller i vår app och boka ditt träningspass redan idag! 💪🏻

Vi arbetar för att ge dig ett så snabbt svar som möjligt och du kommer att få det snabbaste svaret genom att kontakta oss via chatten. Genom att använda kontaktformuläret ber vi om en förståelse för längre svarstid (nu cirka 5 arbetsdagar) 💙 Du hittar information om de vanligaste frågorna här: https://sats.se/kundservice

CHATT OCH TELEFON

image5n9iq.png CHATT 

Chatta med oss

imageq1keo.png TELEFON 

010 - 110 59 00


Våra öppetider

Mån-Tors: 09.00-16.00
Fre: 09.00-15.00
Lör-Sön: Stängt

Lunchstängt: 12.00-13.00