Workout of the Week

Intensitet

Koreografi

Kondition

Styrka

Flexibilitet

Balans

Workout of the Week är en högintensiv intervallklass där vi tränar hela kroppen på 30 minuter. Klassen förbättrar både din kondition och styrka. Varje måndag publicerar vi en ny workout i våra sociala medier, webb och app, och följande vecka körs detta upplägg som gruppträningsklass på våra träningscenter i hela Norden. En ny vecka innebär alltså en ny workout och nya möjligheter! Som deltagare på Workout of the Week har du alltid möjlighet att anpassa övningarna så att de passar dig. Häng med!

Workout of the Week inleds alltid med en kort uppvärmning, men om du önskar en längre uppvärmning rekommenderar vi att du gör detta på egen hand innan klassen. Huvuddelen av klassen varar i c:a 20 minuter och består av olika uppsättningar intervaller och övningar som varierar från vecka till vecka. Läs mer om de olika intervallformaten här.

Du kan träna Workout of the Week var som helst och när som helst – hemma, utomhus, i en träningsstudio eller som gruppträningsklass med en instruktör. Du hittar också utvalda Workout of the Week som Online Training-klasser.

Workout of the Week är ett perfekt sätt att prova på gruppträning. Klasserna är korta och kompletta träningspass som passar alla! Om du har erfarenhet av gruppträning sedan tidigare och vill ha variation och utmaningar är detta den ultimata klassen eftersom du får nya övningar och innehåll varje vecka.

Workout of the Week är en högintensiv intervallklass som innehåller hopp och utmanande övningar. Du har alltid möjlighet att anpassa övningarna så att de passar dig.

Eftersom klassinnehållet varierar från vecka till vecka är det också olika utrustning som används. Några av passen använder utrustning såsom stepbräda, hantlar, viktplattor eller skivstång. Andra workouter utförs enbart med egen kroppsvikt.

Plats: Gruppträningssal, Facebook, Instagram, webb, app och Online Training
Utrustning: Varierar. Stepbräda, hantlar, viktplattor, skivtång
Varaktighet: 30 min

Crosstraining

Redo för en riktig utmaning? Crosstraining är stationsbaserad träning med utmanande och tuffa övningar. Passen ser olika ut från gång till gång eftersom instruktören själv får välja övningar inför varje tillfälle.

FLX

Har du stela muskler och onda axlar? Kanske sitter du mycket på jobbet? I FLX arbetar du igenom hela kroppen för att mjuka upp muskler och leder. Passet bygger på funktionell rörlighetsträning som ger dig bättre kroppskontroll och är ett bra komplement till andra träningsformer. Till klassen behöver du ta med egen stretch- eller yogamatta och vattenflaska.

Vi finns representerade runt om i Sverige och erbjuder det bredaste och senaste träningsutbudet - både för dig som vill träna i grupp och på egen hand.

Bli medlem nu