Bootylicious

Intensitet

Koreografi

Kondition

Styrka

Flexibilitet

Balans

På 30 minuter får du ett intensivt träningspass med fokus på lår, rumpa och mage. Passet är tidseffektiv och högintensiv.

Bootylicious är det perfekta passet om du gillar att träna hårt och tidseffektivt. Under 30 minuter tränar du högintensivt med fullt fokus på lår, rumpa och mage. Såväl hjärta, lungor och muskler får sig en rejäl genomkörare. Passet bygger på styrkeövningar som tidsintervaller om cirka 30-45 sekunder.

Relaterad träning

HIIT the Ground

Med HIIT the Ground får du en kort och effektiv högintensiv superträning. Konditionsintervallen är korta och intensiva och i styrkeintervallen använder vi den egna kroppsvikten och glidmattor för att verkligen utmana core, styrka, balans och stabilitet.

Kompletterande träning

FLX

Har du stela muskler och onda axlar? Kanske sitter du mycket på jobbet? I FLX arbetar du igenom hela kroppen för att mjuka upp muskler och leder. Passet bygger på funktionell rörlighetsträning som ger dig bättre kroppskontroll och är ett bra komplement till andra träningsformer.

Se utbud och skräddarsy ditt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter inom gruppträning