Vanliga frågor och svar

Jag är osäker på vilket medlemskap jag har idag. Hur får jag reda på det?

Du har flera alternativ; du kan fråga personalen på ditt SATS-center eller så kan du maila kundservice på kundservice@sats.se.

Jag blev medlem tidigare i år och betalade då för ett år i förväg. Kan jag ändra mitt medlemskap?

När ditt medlemskap löper ut kan du välja att köpa ett nytt medlemskap som är skräddarsytt efter vad, när och var du vill träna. Du betalar bara för det du väljer. Kontakta din kontaktperson eller ftg@sats.se så hjälper vi dig.

Mitt företag har avtal med friskvårdsportalen Benify. Hur kommer det sig att jag inte ser de nya flexibla medlemskapen där?

Benify kan för tillfället inte erbjuda en lösning för köp av våra nya flexibla medlemskap. Fram till dess säljs de tidigare medlemskapen (de som gällde innan de nya medlemskapen infördes). Benify arbetar med att också kunna erbjuda de nya flexibla medlemskapen. Kontakta gärna ftg@sats.se eller Benify för mer information. Om du hellre vill är du förstås välkommen att köpa ett privat medlemskap utan din företagsrabatt.

Jag vill kunna träna med en PT framöver. Vilket medlemskap ska jag välja då?

I den nya modellen väljer du själv vad du vill ha tillgång till i ditt medlemskap. För att kunna träna med din personliga tränare behöver du tillgång till det center hen jobbar på och den tiden du vill kunna träna.