Vanliga frågor och svar

Jag är osäker på vilket medlemskap jag har idag. Hur får jag reda på det?

Du är välkommen att fråga personalen på ditt SATS-center eller så kan du maila kundservice på kundservice@sats.se.

Jag blev medlem tidigare i år och mitt medlemskap är fortfarande bundet. Kan jag ändå ändra mitt medlemskap?

  • Om du betalar ditt medlemskap månadsvis via autogiro kan du byta ditt medlemskap till den nya modellen från och med den 9 januari 2017. Däremot kan du inte gå tillbaka till ditt gamla medlemskap efter det.
  • Du som har köpt ditt medlemskap årsvis i förskott kan byta till det nya flexibla medlemskapet först när ditt nuvarande medlemskap gått ut.

Hur gör jag för att ändra mitt medlemskap?

Du kan själv göra det här.

Jag vill kunna träna med en PT framöver. Vilket medlemskap ska jag välja då?

I den nya modellen väljer du själv vad du vill ha tillgång till i ditt medlemskap. För att kunna träna med en personlig tränare behöver du tillgång till det center hen jobbar på och den tiden du vill kunna träna.