Outdoor Running Göteborgsvarvet

Intensitet

Koreografi

Kondition

Styrka

Flexibilitet

Balans

Med fokus på löpteknik, löpstyrka och intervaller i en perfekt kombination ger Outdoor Running Göteborgsvarvet dig en fantastisk förberedelse för att klara ditt mål på Göteborgsvarvet 2018.

Vårt Outdoor Running Göteborgsvarvet-koncept ger dig möjlighet att löpträna, oavsett väder och vind. Nybörjare såväl som löpfantast – konditionsträna på dina villkor. På Outdoor Running Göteborgsvarvet får du som deltagare hjälp av våra duktiga löpcoacher att förbereda dig på bästa sätt inför Göteborgsvarvet.

Givetvis kan du gå på klassen utan att springa Göteborgsvarvet. 

Outdoor Running går under våren på SATS Sveavägen i Stockholm samt SATS Kompassen i Göteborg.

Längden på Outdoor Running-passen kan variera, och upplägget ser ut enligt följande:

Vecka 6-13: 60-75 min löpning

Vecka 14 - 18: 90 min löpning

Vecka 19: 75 min löpning

Vecka 20 (samma vecka som Göteborgsvarvet): 45 min löpning

Relaterad träning

Outdoor Running

Outdoor Running är för dig som har löptränat ett tag och vill finslipa löptekniken med hjälp av våra löpcoacher. Passet bygger på effektiv intervallträning som anpassas beroende vilken nivå man ligger på.

Kompletterande träning

Yoga for Athletes

Träna yoga som en idrottsman. Få bättre löpstil, kom djupare in i din squat och bli starkare och rörligare. Speciellt utformad för dem som anser sig vara för stel för yoga.

Se utbud och skräddarsy ditt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter inom gruppträning