Vi skickar ut påminnelser om betalning om vi inte har mottagit betalning till förfallodagen. Det kan finnas olika orsaker till att betalningen inte har gått igenom.
Otillräckligt täckning på kontot
Autogirot är inte aktivt
Ditt betalkort har gått ut eller blivit blockerat
Du kan ladda ner årskvitto på Min sida under Betalningsöversikt. Obs! Du behöver trycka på det året du vill ha.
Du kan se din betalningshistorik och ladda ner ditt friskvårdskvitto under "Min sida" och Betalningsöversikt.
Du kan ändra ditt medlemskap genom att logga in på din profil. Gör ändringen via Min sida. Uppgradering av medlemskap träder i kraft samma dag
Du kommer att faktureras från den dagen du gör ändringen och för den kommande perioden vid nästa betalning.
Nedgradering av medlemskap träder i kraft från och med den första dagen i månaden efter nästakommande månad. Det innebär att om du gör en ändring den 15 januari träder den i kraft från och med den 1 mars.
Kontakta oss om du vill ändra följande:
Premium / All-inclusive medlemskap
Förbetalat medlemskap (Cash medlemskap)
Företagsmedlemskap (delbetalning med viss sponsring av företaget eller fullt sponsrat)
Betalar för andras medlemskap / blir betalad för
Registrering av rabattavtal
Ändra gym/region
Du kan ändra betalningsmetod på Min sida på SATS under betalningsmetoder.
Vill du prata med någon innan du blir medlem?
Kontakta vår försäljningsavdelning på telefonnummer 010-1105900 och tryck på 1.
De kommer att kunna svara på dina frågor och hjälpa dig att välja det medlemskap som passar dig bäst.
Måndag - Fredag : 9:00 - 15:00
Måndag - Torsdag: 9:00 - 15:00
Stängt mellan: 12:00 - 13:00