Pilates

Intensitet

Koreografi

Kondition

Styrka

Flexibilitet

Balans

I Pilates tränas styrka och smidighet med fokus på koncentration, balans, andning och avspänning. Träningen bygger upp styrka i hela kroppen med huvudfokus på coremuskulaturen. Till klassen behöver du ta med egen stretch- eller yogamatta och vattenflaska.

Genom träning av naturlig och sund kroppshållning, andning och mindfullness bidrar pilatesträningen till ökad stabilitet i leder och muskler, ökad lungkapacitet och bättre blodcirkulation.
Under passet bygger du upp styrkan i hela kroppen, med tonvikt på coremuskulaturen och du kommer ner i varv samtidigt som du stärker hela kroppen.

Till klassen behöver du ta med egen stretch- eller yogamatta och vattenflaska.

Relaterad träning

Pilates Ball

Pilates Ball är en mycket funktionell träningsform där hela kroppen tränas med hjälp av den klassiska träningsformen pilates och en gymboll. Till klassen behöver du ta med egen stretch- eller yogamatta och vattenflaska.

Kompletterande träning

Indoor Running

Vill du löpträna smart och samtidigt förbättra ditt flås? På våra Indoor Running-pass kan du verkligen utmana dig själv och din kondition. Spring i din egen takt, men var beredd på att våra instruktörer kommer att pusha dig till att klara ännu mer. Indoor Running passar alla!

Se utbud och skräddarsy ditt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter inom gruppträning