Bli vältränad - avancerat #3

Bli vältränad - avancerat #3

Det här träningsprogrammet består bara av två övningar - men låt det inte lura dig. Passet är högintensivt och tränar upp muskulaturen i hela kroppen samt ger flåset en riktig utmaning.

Vi har tre nivåer av program (nybörjare, medel och avancerad) för att du som utövare ska få ut så mycket som möjligt av din träning. Nivåerna utgår ifrån kroppskontroll, rörlighet, styrka och träningserfarenhet. Detta är nivå "Avancerad" som ställer höga krav på kroppskontroll, rörlighet, styrka och träningserfarenhet.

TRÄNINGSPROGRAMMET: 

  • Mountain climber 4 set x 60 sek
  • Burpees med stepbräda 4 set x 15 reps

Gör båda övningarna efter varandra 8 gånger. Vila mellan varje runda.

SATS är inte ansvarig för eventuella skador eller andra hälsoeffekter som följer av informationen i dessa träningsprogram. För din egen säkerhet rekommenderar vi att du konsulterar en läkare innan du börjar ett träningsprogram för att säkerställa att du har en bra hälsa. Är du osäker på om du har rätt teknik när du utför en övning kan du kontakta en av SATS personliga tränare för att få hjälp. 

Se utbud och skräddarsy ditt medlemskap!

Bli medlem