Outdoor Running

Intensitet

Koreografi

Kondition

Styrka

Flexibilitet

Balans

Kom i form och slipa på löpsteget med våra duktiga löpcoacher. Outdoor Running är för dig som har löptränat ett tag och vill finslipa löptekniken. Våra löpcoacher är med hela vägen och ser till att ingen halkar efter. Passet bygger på effektiv intervallträning som anpassas beroende vilken nivå man ligger på.

Oavsett om du är en rutinerad löpare, eller precis börjat löpträna mer frekvent, kanske med sikte på att delta i något av säsongens lopp, kan vi genom Outdoor Running garantera grymt effektiv träning. Träningsupplägget bygger på enkla och effektiva konditionsintervaller som varieras från gång till gång och våra duktiga instruktörer coachar dig alltid att ta i det lilla extra på varje träningspass.

Du möter enkelt upp vid centret och tillsammans med en löpcoach tar ni er till närliggande grönområde genom en ca 10 minuter lång uppvärmning. Under passet har du möjlighet att anpassa intensiteten i intervallerna efter din egen nivå, därefter joggar ni tillbaka till centret igen. Längden på Outdoor Running-passen varierar och är antingen 45, 60 eller 75 minuter långa.

Relaterad träning

Indoor Running

Konditionsträning i grupp på löparband.

Kompletterande träning

Yoga for Athletes

Är du ”för stel för Yoga”? Vill du förbättra din löpstil, komma djupare i din knäböj eller helt enkelt bara bli starkare och smidigare?

Se utbud och skräddarsy ditt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter inom gruppträning