Outdoor Running

Intensitet

Koreografi

Kondition

Styrka

Flexibilitet

Balans

Outdoor Running är för dig som har löptränat ett tag och vill finslipa löptekniken med hjälp av våra löpcoacher. Passet bygger på effektiv intervallträning som anpassas beroende vilken nivå man ligger på.

Outdoor Running bygger på enkla och effektiva konditionsintervaller som varieras från gång till gång där våra duktiga instruktörer coachar dig.
Gruppen samlas utanför centret och tillsammans med en löpcoach tar ni er till närliggande grönområde genom en ca 10 minuter lång uppvärmning. Under passet har du möjlighet att anpassa intensiteten i intervallerna efter din egen nivå, därefter joggar ni tillbaka till centret igen.
Längden på Outdoor Running-passen varierar och är antingen 45, 60 eller 75 minuter långa.

Relaterad träning

Indoor Running

Vill du löpträna smart och samtidigt förbättra ditt flås? På våra Indoor Running-pass kan du verkligen utmana dig själv och din kondition. Spring i din egen takt, men var beredd på att våra instruktörer kommer att pusha dig till att klara ännu mer. Indoor Running passar alla!

Kompletterande träning

Yoga for Athletes

Träna yoga som en idrottsman. Få bättre löpstil, kom djupare in i din squat och bli starkare och rörligare. Speciellt utformad för dem som anser sig vara för stel för yoga.

Se utbud och skräddarsy ditt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter inom gruppträning


;