Prformance™ Mobility

Intensitet

Koreografi

Kondition

Styrka

Flexibilitet

Balans

I Prformance™ Mobility fokuserar vi på kroppskontroll och dynamisk rörlighet.

Nedsatt rörlighet och brist på kontroll i skuldror, bål/ländrygg och knän kan ofta innebära problem vid utförandet av övningar som tyngdlyftning, axelpress och knäböj. Risken för att skada sig eller att få ont blir därför hög och detta är något vi vill motverka med Prformance™ Mobility.   

Klassen börjar med uppvärmning med fokus på rörlighet. Efter uppvärmningen låter vi dig utmana din rörlighet under belastning men utan att kompromissa med stabilitet och kontroll.

Att träna rörlighet över tid ökar kapaciteten att koordinera olika kroppsdelar att jobba samtidigt som du tränar med belastning på ett säkert och effektivt sätt.

Klassen pågår i 45 minuter.

Relaterad träning

Prformance™ Hi-Intensity

En högintensiv klass där vi arbetar mycket med förflyttning av kroppen, en längre sträcka på kortast möjliga tid, för att uppnå både förbättrad hjärt- och lungkapacitet och uthållighet.

Kompletterande träning

Prformance™ Strength

Pressa din styrka till max!

Se utbud och skräddarsy ditt medlemskap!

Bli medlem

Nyheter inom gruppträning