Mina betalningar
Här är de vanligaste alternativen av friskvård och hur du går tillväga:
E-passi – Du går in via portalen och lägger en beställning på det önskade friskvårdsbeloppet , sedan besöker du det SATS gym som du valt i din beställning så hjälper dom dig med registreringen.
Wellnet – Du går in via portalen och lägger en beställning på det önskade friskvårdsbeloppet, sedan besöker du det SATS gym som du valt i beställning så hjälper dom dig med registreringen.
Benify - Du kan välja att beställa årsmedlemskap inkluderat rabatt och friskvårdsbidrag, alternativt beställa enbart friskvårdsbidraget - då väljer du alternativet "Sats Autogiro".
Söderberg & Partners: Du lägger själv din beställning via portalen, beställningen avser då årskort där ditt friskvårdsbidrag dras av i samband med ordern.
VIKTIGT:
Lägger du din beställning senast den 19:e i månaden täcker bidraget för kommande dragning. Lägger du din beställning från den 20:e och framåt kommer bidraget att användas för nästkommande dragning i nästa månad.
Du kan se din betalningshistorik och ladda ner ditt friskvårdskvitto under "Min sida" och Betalningsöversikt.
Du kan ladda ner årskvitto på Min sida under Betalningsöversikt. Obs! Du behöver trycka på det året du vill ha.
Du kan se specifikation på din betalning, du hittar detta under "Min sida" på Betalningsöversikt.
Det kan finnas olika anledningar till att du har fått en högre dragning än normalt. Detta kan vara några anledningar:
Nytt medlemskap
Som medlem hos oss betalar du för ditt medlemskap i förskott. Det betyder att den första betalningen kommer att innehålla kostnaden för aktiva dagar i aktuell månad, kommande månad samt eventuell startavgift. Därefter kommer följande betalningar endast att avse en månad åt gången.
Ändrat medlemskap
Om du har uppgraderat medlemskapet kommer du att betala från den dag du ändrade, samt för nästa betalningsperiod.
Stoppat frysning
Om du har aktiverat ditt medlemskap innan den ordinarie frysningen har löpt ut, betalar du från den dag du öppnar upp medlemskapet, till slutet av följande månad.
Köpt PT timmar
Har du köpt ett nytt PT-paket på delbetalning, ingår detta i din månadsavgift för medlemskapet.
Behöver du uppdatera dina betalningsuppgifter? Det gör du lättast här
Du kommer att kunna se betalningen du har genomfört så snart den är registrerad hos oss. Det kan ta upp till 3 arbetsdagar från det att du betalade. Du hittar detta under "Min sida" på Betalningsöversikt.
Ja, det är möjligt. Kontakta Kundservice så hjälper de dig med detta.
Det måste skickas en skriftlig begäran från personen som kommer att ta över betalningarna och personen som kommer att bli betald, med följande information: Fullständigt namn
Födelsedatum
Adress
Telefonnummer
E-postadress
Genom att vara ansvarig betalare för ett medlemskap förbinder du dig till våra betalningsvillkor.
Du kan ladda ner kvittot som en PDF på "Min sida" under Betalningsöversikt. Visste du att du också kan ladda ner en ett kvitto för hela året? Det kan du nu på samma sida.
Du kan ändra betalningsmetod på Min sida på SATS under betalningsmetoder.
Vi har fast förfallodag den 28: e varje månad.
Vi vill erbjuda dig det bästa möjliga träningserbjudandet samtidigt som vi säkerställer att våra tjänster utvecklas och upprätthålls. Här är de viktigaste anledningarna till att priset för ditt medlemskap kan komma att justeras:
1. Prisjustering för att ligga i linje med dagens listpriser
För medlemmar med priser som ligger långt under våra nuvarande listpriser kommer vi att justera medlemsavgiften. Detta hjälper oss att säkerställa rättvisa priser och bibehålla kvaliteten på vårt träningserbjudande. Du kommer alltid att bli informerad via e-post om detta gäller dig, i enlighet med våra medlemsvillkor (punkt 7.6.1).
2. Inflationsjustering
Priserna kan också justeras på grund av förändringar i konsumentprisindex (KPI), vilket är ett sätt att mäta inflation i Sverige. Inflation innebär att priserna på varor och tjänster stiger över tid. Justeringen säkerställer att vi kan täcka ökade kostnader kopplade till drift och utveckling av våra tjänster. Det nya beloppet kommer att framgå av din månadsfaktura, i enlighet med våra medlemsvillkor (punkt 7.6.1).
Vi uppskattar din förståelse och ser fram emot att fortsätta erbjuda dig ett inspirerande och varierat träningserbjudande.
Hittar du inte det du letar efter?
Måndag - Torsdag: 09:00-16:00
Fredag: 09:00-15:00
Måndag - Fredag: 9-12 & 13-15