Utestående betalningar
Vi skickar ut påminnelser om betalning om vi inte har mottagit betalning till förfallodagen. Notera att länken endast är aktiv i 72 timmar och endast kan användas en gång. Om du avbryter betalningen under processen kan kan länken sluta fungera. Det kan finnas olika orsaker till att betalningen inte har gått igenom.
Otillräckligt täckning på kontot
Autogirot är inte aktivt
Ditt betalkort har gått ut eller blivit blockerat
Om du har fått ett inkassobrev från Lowell innebär det att vi varken har mottagit betalning på originalförfallodagen eller betalning efter att ha skickat dig ett SMS-påminnelse (om du har ditt mobilnummer registrerat hos oss), eller efter att Lowell har skickat dig en betalningspåminnelse med ett nytt förfallodatum.
Om du anser att du inte har mottagit någon av dessa måste du kontrollera dina kontaktuppgifter på din sida under "Min sida".
Vi påminner om att om du ändrar dina kontaktuppgifter är du enligt medlemsavtalet skyldig att informera oss om detta så att vi kan skicka information och underlag till rätt adress.
Vi skickar en påminnelse om betalning till våra medlemmar om vi saknar betalning. Denna skickas ut strax efter månadsskiftet via SMS tillsammans med vår samarbetspartner Lowell.
Hittar du inte det du letar efter?
Måndag-Torsdag, 13:00-16:00
Fredag, 13:00-15:00
Måndag-Fredag, 09:00-12:00