Mina betalningar
Du kan se din betalningshistorik på Mina Sidor där du också kan skriva ut dina kvitton.
Om en annan person än den som är registrerad idag ska vara betalningsansvarig för ett medlemskap, behöver en skriftlig förfrågan skickas både från den som tar över betalningen och den som blir betalad för, tillsammans med följande information:
Fullständigt namn
Födelsedatum
Adress
Telefonnummer
E-postadress
Var uppmärksam på att du som betalningsansvarig är ansvarig för att följa våra villkor för medlemskapsbetalning. En betalningsmetod måste läggas till, och du kommer att få information om detta när vi bekräftar ändringen av betalare.
En autogirodebitering som skickats till banken, kommer inte att återkallas utan behöver bli betald av den nuvarande betalaren.
Vi skickar ut en betalningspåminnelse då vi inte mottagit din betalning som förföll i slutet av månaden.
Följ länken i SMS. Länken är giltig i tre dagar från att du fick det och kommer från vår samarbetspartner Lowell.
Har du redan betalt? Då kan du bortse från detta SMS.
Detta kan vara grunden till att du mottagit en betalningspåminnelse
Autogiro
Ingen täckning på kontot Vi gör fyra dragningsförsök via autogiro. Har du inte täckning på kontot den 28e i månaden, kan du föra över pengar så gör vi ett nytt dragningsförsök nästa bankdag.
Autogiro är inaktivt Kolla i din internetbank att autogirot är aktiverat. Är det inte det kan du lägga till autogiro på Mina Sidor.
Debitering via betalkort
Kortet är bytt eller dess giltighetstid har löpt ut Det är möjligt att ändra betalkort via Mina Sidor.
Det kan finnas olika anledningar till att ditt medlemspris har ökat. Du kan läsa mer om det här:
Inflationsjustering:
Priset på ditt medlemskap har ökat utifrån förändringar i konsumentprisindex (se punkt 7.6.1 i våra medlemsvillkor). Ditt nya belopp kommer att visas på din månadsbetalning.
Vad är inflation?
Inflation är när varor och tjänster stiger i pris över tid. I Sverige använder vi konsumentprisindex för att mäta inflationen.
Prisjustering av medlemskap:
För att kunna upprätthålla och utveckla vårt träningsutbud kommer vi att justera priserna för medlemmar som ligger under dagens listpriser. Du kommer då att få ett e-postmeddelande med information angående när detta ska ske (se punkt 7.6.1 i våra medlemsvillkor).
Du kan lägga till eller ändra betalningsmetod på Mina Sidor. Där kan du se vilken betalningsmetod du har idag, samt ändra/lägga till kontouppgifter.
Hittar du inte det du letar efter?
Förväntad kötid är ungefär 2 min. 💙
Måndag - Torsdag: 9:00 - 16:00
Fredag: 9:00 - 15:00
Avvikande öppettider
06..06.2023 Stängt
Förväntad kötid är ungefär 2 min.
Måndag - Torsdag: 9:00 - 16:00
Fredag: 9:00 - 15:00
Stängt mellan: 12:00 - 13:00
Avvikande öppettider
06..06.2023 Stängt