Logga in
Hitta gym
Medlemskap
  • Träning
    Gymträning
    Padel
    SATS Online
    Träningsprogram
    Övningar
  • Gruppträning
    Boka gruppträning
    SATS gruppträning
  • PT
    Personlig tränare
    Boot Camps
  • Fysioterapi
    MiniSATS
    Bastu
    SATS app
    Friskvård
  • Våra medlemmar
    PT-stories
    Intervjuer
    Historier
  • Träning och träningstips
    Styrketräning
    Motivation och mental träning
    Träning och menscykeln
    Gravidträning och hälsa
    Yoga och flexibilitet
    Konditionsträning
    Gå ner i vikt
    Bli vältränad
    Hemmaträning
    Kom igång
    Fysioterapi
  • Företagshälsovård
    Glad personal
  • Mat och hälsa
    Kost och näring
    Recept
Kundservice
Logga in
Bli medlem nuLogga in
  1. Kundservice
  2. Betalning
  3. Mina betalningar

Mina betalningar

Vi vill erbjuda dig det bästa möjliga träningserbjudandet samtidigt som vi säkerställer att våra tjänster utvecklas och upprätthålls. Här är de viktigaste anledningarna till att priset för ditt medlemskap kan komma att justeras:

1. Prisjustering för att ligga i linje med dagens listpriser

För medlemmar med priser som ligger långt under våra nuvarande listpriser kommer vi att justera medlemsavgiften. Detta hjälper oss att säkerställa rättvisa priser och bibehålla kvaliteten på vårt träningserbjudande. Du kommer alltid att bli informerad via e-post om detta gäller dig, i enlighet med våra medlemsvillkor (punkt 7.6.1).

2. Inflationsjustering

Priserna kan också justeras på grund av förändringar i konsumentprisindex (KPI), vilket är ett sätt att mäta inflation i Sverige. Inflation innebär att priserna på varor och tjänster stiger över tid. Justeringen säkerställer att vi kan täcka ökade kostnader kopplade till drift och utveckling av våra tjänster. Det nya beloppet kommer att framgå av din månadsfaktura, i enlighet med våra medlemsvillkor (punkt 7.6.1).

Vi uppskattar din förståelse och ser fram emot att fortsätta erbjuda dig ett inspirerande och varierat träningserbjudande.

FAQ inflationsjustering
FAQ Prisjustering
Mina sidor

Senast uppdaterad: 19.12.2024
Varför har mitt medlemspris ökat?

Vi har fast förfallodag den 28: e varje månad. Du kan anmäla antingen kontonummer eller betalkort som betalningsmetod enkelt via Min Sida.

Mina sidor

Senast uppdaterad: 18.03.2025
Vilka betalningsmetoder har ni och när i månaden debiteras jag?

Här är de vanligaste alternativen av friskvård och hur du går tillväga:

E-passi – Du går in via portalen och lägger en beställning på det önskade friskvårdsbeloppet , sedan besöker du det SATS gym som du valt i din beställning så hjälper dom dig med registreringen.

Wellnet – Du går in via portalen och lägger en beställning på det önskade friskvårdsbeloppet, sedan besöker du det SATS gym som du valt i beställning så hjälper dom dig med registreringen.

Benify - Du kan välja att beställa årsmedlemskap inkluderat rabatt och friskvårdsbidrag, alternativt beställa enbart friskvårdsbidraget - då väljer du alternativet "Sats Autogiro".

Söderberg & Partners: Du lägger själv din beställning via portalen, beställningen avser då årskort där ditt friskvårdsbidrag dras av i samband med ordern.

VIKTIGT:

Lägger du din beställning senast den 19:e i månaden täcker bidraget för kommande dragning. Lägger du din beställning från den 20:e och framåt kommer bidraget att användas för nästkommande dragning i nästa månad.


Senast uppdaterad: 20.03.2025
Hur anmäler jag betalning med friskvård via min arbetsgivare?

Du kan ladda ner kvittot som en PDF på "Min sida" under Betalningsöversikt. Visste du att du också kan ladda ner en ett kvitto för hela året? Det kan du nu på samma sida. Det kan ta upp till 3 arbetsdagar från det att du betalade tills dess att kvitteringen syns.

Mina sidor

Senast uppdaterad: 20.03.2025
Var kan jag se min betalningshistorik och få fram kvitton på mina betalningar?

Det kan finnas olika anledningar till att du har fått en högre dragning än normalt. Detta kan vara några anledningar:

Nytt medlemskap

Som medlem hos oss betalar du för ditt medlemskap i förskott. Det betyder att den första betalningen kommer att innehålla kostnaden för aktiva dagar i aktuell månad, kommande månad samt eventuell startavgift. Därefter kommer följande betalningar endast att avse en månad åt gången.

Ändrat medlemskap

Om du har uppgraderat medlemskapet kommer du att betala från den dag du ändrade, samt för nästa betalningsperiod.

Stoppat frysning

Om du har aktiverat ditt medlemskap innan den ordinarie frysningen har löpt ut, betalar du från den dag du öppnar upp medlemskapet, till slutet av följande månad.

Köpt PT timmar

Har du köpt ett nytt PT-paket på delbetalning, ingår detta i din månadsavgift för medlemskapet.


Senast uppdaterad: 20.03.2025
Varför har jag fått ett högre belopp att betala den här månaden?

Hittar du inte det du letar efter?

Logga in på Min Sida för att administrera ditt medlemskap. Där hittar du information om ditt medlemskap, dina betalningar och mycket mer.

Måndag-Torsdag, 13:00-16:00

Fredag, 13:00-15:00

För att chatten ska vara tillgänglig måste du acceptera ”Funktionella cookies”. Du kan justera dina cookies-inställningar genom att klicka på kakan i den nedre vänstra hörnet.
Vi svarar vanligtvis inom 2 arbetsdagar.
Till kontaktformulär

Måndag-Fredag, 09:00-12:00

+46 10 110 59 00

SATS

  • Det här är SATS
  • Företag
  • Jobba på SATS
  • Press
  • SATS Rewards
  • Investor Relations
  • WhistleBlower
  • Gym

Tjänster

  • Boka gruppträning
  • Gruppträning
  • Personlig tränare
  • Boot Camps
  • Övningar
  • Gymträning
  • Padel
  • SATS Online
  • Träningsprogram

Inspiration

  • Våra medlemmar
  • Träning och träningstips
  • Företagshälsovård
  • Mat och hälsa

Hjälp

  • Personuppgiftspolicy
  • Kontakta kundservice
  • Logga in
  • Villkor och regler
Copyright © SATS 2014 - 2025 • Så här hanterar vi cookies och personuppgifter.