Bli medlem här
Logga in
Hitta gym
  • Boka gruppträning
  • Gruppträning
  • Personlig tränare
  • Boot Camps
  • Övningar
  • SATS Online
  • Padel
  • Squash
  • Sjukgymnast
  • MiniSATS
  • Bastu på SATS gym
  • Träning
  • Företagshälsovård
  • Våra medlemmar
  • Mat och hälsa
Hjälp VÅRA MEDLEMSKAP
  • Medlems­service
  • Betalning
  • Utestående betalningar

Utestående betalningar

Vi skickar ut en betalningspåminnelse då vi inte mottagit din betalning som förföll i slutet av månaden.

Följ länken i SMS. Länken är giltig i tre dagar från att du fick det och kommer från vår samarbetspartner Lowell.

Har du redan betalt? Då kan du bortse från detta SMS.

Detta kan vara grunden till att du mottagit en betalningspåminnelse

Autogiro

  • Ingen täckning på kontot Vi gör fyra dragningsförsök via autogiro. Har du inte täckning på kontot den 28e i månaden, kan du föra över pengar så gör vi ett nytt dragningsförsök nästa bankdag.

  • Autogiro är inaktivt Kolla i din internetbank att autogirot är aktiverat. Är det inte det kan du lägga till autogiro på Mina Sidor.

Debitering via betalkort

  • Kortet är bytt eller dess giltighetstid har löpt ut Det är möjligt att ändra betalkort via Mina Sidor.

Mina sidor
Senast uppdaterad: 30.05.2023

Om du fått en påminnelsefaktura, innebär det att vi inte mottagit din betalning på förfallodatum. Påminnelsefakturan påminner dig om att betalning behöver ske innan nytt förfallodatum, för att du inte ska riskera att få ett inkassokrav med högre avgifter.

Mina sidor
Senast uppdaterad: 26.05.2023

Om du mottagit ett inkassokrav från Lowell betyder det att vi varken har mottagit betalning på första förfallodatum via autogiro, eller efter att Lowell har skickat en påminnelsefaktura med nytt förfallodatum. Om du inte mottagit någon av dessa, behöver du säkerställa att din kontaktinformation är korrekt under Mina Sidor. Vi påminner dig om att om du ändrar dina kontaktuppgifter efter att du blivit medlem, behöver ändra det under Mina Sidor eller genom att kontakta oss så att vi kan skicka fakturorna till korrekt adress.

Mina sidor
Senast uppdaterad: 26.05.2023

Det kan finnas olika anledningar till att du har fått en högre dragning än normalt. Detta kan vara några anledningar:

Ändrat medlemskap

Om du har uppgraderat medlemskapet kommer du att betala från den dag du ändrade, samt för nästa betalningsperiod.

Stoppat frysning

Om du har aktiverat ditt medlemskap innan den ordinarie frysningen har löpt ut, betalar du från den dag du öppnar upp medlemskapet, till slutet av följande månad.

Köpt PT timmar

Har du köpt ett nytt PT-paket på delbetalning, ingår detta i din månadsavgift för medlemskapet.

Senast uppdaterad: 30.05.2023

Hittar du inte det du letar efter?

Förväntad kötid är ungefär 2 min. 💙

Måndag - Torsdag: 9:00 - 16:00

Fredag: 9:00 - 15:00

Avvikande öppettider

06..06.2023 Stängt

Vi svarar vanligtvis inom 2 arbetsdagar
Till kontaktformulär

Förväntad kötid är ungefär 2 min.

Måndag - Torsdag: 9:00 - 16:00

Fredag: 9:00 - 15:00

Stängt mellan: 12:00 - 13:00

Avvikande öppettider

06..06.2023 Stängt

+46 10 110 59 00

SATS

  • Det här är SATS
  • Friskvård för företag
  • Jobba på SATS
  • Press
  • Om SATS Rewards
  • Investor Relations
  • WhistleBlower
  • Gym

Tjänster

  • Boka gruppträning
  • Gruppträning
  • Personlig tränare
  • Boot Camps
  • Sjukgymnast
  • Övningar
  • Padel
  • Squash

Inspiration

  • Träning
  • Företagshälsovård
  • Våra medlemmar
  • Mat och hälsa

Hjälp

  • Personuppgiftspolicy
  • Kontakta Medlemsservice
  • Logga in
  • Villkor och regler

Följ oss på sociala medier!

Copyright © SATS 2014 - 2023 • Så här hanterar vi cookies och personuppgifter.