Logga in
Hitta gym
Medlemskap
  • Träning
    Gymträning
    Padel
    SATS Online
    Träningsprogram
    Övningar
  • Gruppträning
    Boka gruppträning
    SATS gruppträning
  • PT
    Personlig tränare
    Boot Camps
  • Fysioterapi
    MiniSATS
    Bastu
    SATS app
    Friskvård
  • Våra medlemmar
    PT-stories
    Intervjuer
    Historier
  • Träning och träningstips
    Styrketräning
    Motivation och mental träning
    Träning och menscykeln
    Gravidträning och hälsa
    Yoga och flexibilitet
    Konditionsträning
    Gå ner i vikt
    Bli vältränad
    Hemmaträning
    Kom igång
    Fysioterapi
  • Företagshälsovård
    Glad personal
  • Mat och hälsa
    Kost och näring
    Recept
Kundservice
Logga in
Bli medlem nuLogga in
  1. Kundservice
  2. Betalning
  3. Utestående betalningar

Utestående betalningar

Vi skickar ut påminnelser om betalning om vi inte har mottagit betalning till förfallodagen. Notera att länken endast är aktiv i 72 timmar och endast kan användas en gång. Om du avbryter betalningen under processen kan kan länken sluta fungera. Det kan finnas olika orsaker till att betalningen inte har gått igenom.

  • Otillräckligt täckning på kontot

  • Autogirot är inte aktivt

  • Ditt betalkort har gått ut eller blivit blockerat


Senast uppdaterad: 31.03.2025
Varför har jag fått ett sms med en påminnelse om betalning?

Om du har fått ett inkassobrev från Lowell innebär det att vi varken har mottagit betalning på originalförfallodagen eller betalning efter att ha skickat dig ett SMS-påminnelse (om du har ditt mobilnummer registrerat hos oss), eller efter att Lowell har skickat dig en betalningspåminnelse med ett nytt förfallodatum.

Om du anser att du inte har mottagit någon av dessa måste du kontrollera dina kontaktuppgifter på din sida under "Min sida".

Vi påminner om att om du ändrar dina kontaktuppgifter är du enligt medlemsavtalet skyldig att informera oss om detta så att vi kan skicka information och underlag till rätt adress.

Mina sidor

Senast uppdaterad: 10.04.2025
Varför har jag fått en inkassokrav?

 Vi skickar en påminnelse om betalning till våra medlemmar om vi saknar betalning. Denna skickas ut strax efter månadsskiftet via SMS tillsammans med vår samarbetspartner Lowell.

Mina sidor

Senast uppdaterad: 10.04.2025
Vad händer om jag inte betalat innan förfallodatum?

Hittar du inte det du letar efter?

Logga in på Min Sida för att administrera ditt medlemskap. Där hittar du information om ditt medlemskap, dina betalningar och mycket mer.

Måndag-Torsdag, 13:00-16:00

Fredag, 13:00-15:00

För att chatten ska vara tillgänglig måste du acceptera ”Funktionella cookies”. Du kan justera dina cookies-inställningar genom att klicka på kakan i den nedre vänstra hörnet.
Vi svarar vanligtvis inom 2 arbetsdagar.
Till kontaktformulär

Måndag-Fredag, 09:00-12:00

+46 10 110 59 00

SATS

  • Det här är SATS
  • Företag
  • Jobba på SATS
  • Press
  • SATS Rewards
  • Investor Relations
  • WhistleBlower
  • Gym

Tjänster

  • Boka gruppträning
  • Gruppträning
  • Personlig tränare
  • Boot Camps
  • Övningar
  • Gymträning
  • Padel
  • SATS Online
  • Träningsprogram

Inspiration

  • Våra medlemmar
  • Träning och träningstips
  • Företagshälsovård
  • Mat och hälsa

Hjälp

  • Personuppgiftspolicy
  • Kontakta kundservice
  • Logga in
  • Villkor och regler
Copyright © SATS 2014 - 2025 • Så här hanterar vi cookies och personuppgifter.