Outdoor Running

Intensitet

Koreografi

Kondition

Styrka

Flexibilitet

Balans

Outdoor Running är för dig som har löptränat ett tag och vill finslipa löptekniken med hjälp av våra löpcoacher. Passet bygger på effektiv intervallträning som anpassas beroende vilken nivå man ligger på.

Outdoor Running bygger på enkla och effektiva konditionsintervaller som varieras från gång till gång där våra duktiga instruktörer coachar dig.
Gruppen samlas utanför centret och tillsammans med en löpcoach tar ni er till närliggande grönområde genom en ca 10 minuter lång uppvärmning. Under passet har du möjlighet att anpassa intensiteten i intervallerna efter din egen nivå, därefter joggar ni tillbaka till centret igen.
Längden på Outdoor Running-passen varierar och är antingen 45, 60 eller 75 minuter långa.

Relaterad träning

Indoor Running

Enkelt format för dig som vill löpträna inomhus. Konditionsträna i grupp på löparband tillsammans med en instruktör som utmanar dig till att orka springa lite längre och lite fortare.

Kompletterande träning

Yoga for Athletes

Träna yoga som en atlet. Förbättra din löpstil, kom djupare ner i knäböj och bli både starkare och smidigare. Särskilt framtagen för dig som anser dig vara för stel för yoga.

Se utbud och skräddarsy ditt medlemskap!

Bli medlem