Logga in
Hitta gym
Medlemskap
  • Träning
    Gymträning
    Padel
    SATS Online
    Träningsprogram
    Övningar
  • Gruppträning
    Boka gruppträning
    SATS gruppträning
  • PT
    Personlig tränare
    Boot Camps
  • Fysioterapi
    MiniSATS
    Bastu
    SATS app
    Friskvård
  • Våra medlemmar
    PT-stories
    Intervjuer
    Historier
  • Träning och träningstips
    Styrketräning
    Motivation och mental träning
    Träning och menscykeln
    Gravidträning och hälsa
    Yoga och flexibilitet
    Konditionsträning
    Gå ner i vikt
    Bli vältränad
    Hemmaträning
    Kom igång
    Fysioterapi
  • Företagshälsovård
    Glad personal
  • Mat och hälsa
    Kost och näring
    Recept
Kundservice
Logga in
Bli medlem nuLogga in
  1. Kundservice
  2. Tjänster
  3. SATS App

SATS App

Du hittar QR-koden i appens meny under "Checka in".

Check in

Har du Apple Watch kan du också checka in via appen på din klocka.


Senast uppdaterad: 11.03.2025
Var hittar jag QR-kod i appen?

Du hittar all din genomförda träning under “Aktivitet” i din SATS-app.

Download app // App Store
Download app // Google Play

Senast uppdaterad: 18.10.2023
Var ser jag mina genomförda träningspass?

Orsaken till att du inte kan boka dig på önskad klass kan bero på en eller flera av följande orsaker:

  • Du har inte tillgång till gymmet Du kan bara boka dig på gruppträningsklasser på gym som är inkluderade i ditt medlemskap. Om du önskar tillgång till ett annat eller flera gym än det du har tillgång till idag, kan du ändra ditt medlemskap under Min Sida.

  • Du har bokat dig på maxantalet gruppträningsklasser Du kan boka sju (7) dagar framåt från aktuellt klockslag. Du kan maximalt ha sex (6) gruppträningsklasser bokade samtidigt (och maximalt två samtidigt under en dag). Du kan boka via hemsidan, SATS-appen och på plats på gymmet. Du kan läsa mer om våra bokningsregler här: Bokningsregler

  • Du har inte tillgång till träningskonceptet Om du vill boka dig på MA-klasser behöver du först ha dessa klasser inkluderade i ditt medlemskap. För att lägga till dessa går du in på Min sida och ändrar ditt medlemskap.

Min Sida

Senast uppdaterad: 31.05.2024
Varför får jag felmeddelande när jag försöker boka en klass?

Du loggar enkelt in genom att klicka på « Logga in» överst i högra hörnet eller på “Min sida” under.

Både e-postadress och medlemsnummer kan användas som användarnamn. Samma användarnamn och lösenord används för att logga in i SATS-appen.

Min Sida
Återställ lösenord

Senast uppdaterad: 11.03.2025
Hur loggar jag in på Min Sida och i SATS-appen?

Om du har slutfört utmaningen och badgen inte dykt upp efter två dagar, rekommenderar vi att du raderar appen och laddar ner den igen. Dyker den ändå inte upp, rekommenderar vi att du kontaktar oss!


Senast uppdaterad: 18.10.2023
Jag har inte fått min digitala badge för utmaningen jag deltog i, vad ska jag göra?

Så kopplar du din smartwatch till SATS-appen:

  1. Öppna SATS-appen (se till att den är uppdaterad till senaste versionen)

  2. Gå till din Profil → Inställningar

  3. Tryck på Integrations

  4. Välj ditt tillbehör (ex. Garmin, Apple Watch) och logga in

  5. Acceptera att data från ditt tillbehör delas med SATS

Så lägger du till distans manuellt: Om du inte hade på dig en smartwatch under ditt träningspass kan du lägga till distansen manuellt.

  1. Öppna SATS-appen (se till att det är den senaste versionen)

  2. Gå till Aktivitet från startsidan, till höger längst ned

  3. Öppna dina senaste träningspass

  4. Välj det träningspass du vill lägga till distans för

  5. Ange den korrekta distansen

  6. Tryck på Spara

Delta i löputmaningar i april! Om du slutför 10 km, ett halvmaraton eller ett helt maraton i april är du med och tävlar om att vinna en smartwatch från Garmin. Du deltar i utmaningen både när distans importeras från ett tillbehör och när du loggar distansen manuellt.

Gå till inställningar

Senast uppdaterad: 07.05.2025
Hur registrerar jag min löpning/cykling i appen?

Hittar du inte det du letar efter?

Logga in på Min Sida för att administrera ditt medlemskap. Där hittar du information om ditt medlemskap, dina betalningar och mycket mer.

Måndag-Torsdag, 13:00-16:00

Fredag, 13:00-15:00

För att chatten ska vara tillgänglig måste du acceptera ”Funktionella cookies”. Du kan justera dina cookies-inställningar genom att klicka på kakan i den nedre vänstra hörnet.
Vi svarar vanligtvis inom 2 arbetsdagar.
Till kontaktformulär

Måndag-Fredag, 09:00-12:00

+46 10 110 59 00

SATS

  • Det här är SATS
  • Företag
  • Jobba på SATS
  • Press
  • SATS Rewards
  • Investor Relations
  • WhistleBlower
  • Gym

Tjänster

  • Boka gruppträning
  • Gruppträning
  • Personlig tränare
  • Boot Camps
  • Övningar
  • Gymträning
  • Padel
  • SATS Online
  • Träningsprogram

Inspiration

  • Våra medlemmar
  • Träning och träningstips
  • Företagshälsovård
  • Mat och hälsa

Hjälp

  • Personuppgiftspolicy
  • Kontakta kundservice
  • Logga in
  • Villkor och regler
Copyright © SATS 2014 - 2025 • Så här hanterar vi cookies och personuppgifter.