Guide: Crosstraining för bybörjare - SATS
Till sats.se
FRI STARTAVGIFT + FRI TRÄNING TILL SLUTET AV NÄSTA MÅNAD!*

Guide: Crosstraining för bybörjare

Här är tre olika träningsprogram du kan köra på dagar du har lite tid, kommer att vara mycket effektiva eller helt enkelt ha lite extra hastighet över din träning. Dessa pass får pulsen upp - bra för ditt hjärta!

SATS
SATS
06. januari 2020

Hitta vikter som passar dig och din utgångspunkt och ha kul medan du tränar!

Simon Sundqvist, personlig tränare på SATS, har satt ihop tre superfina crosstrainingprogram för nybörjare. Simon har arbetat som personlig tränare i många år, och han brinner för en helhetsidé av en hälsosam livsstil där både träning och hälsa är viktiga. Träning handlar inte om att jämföra sig med någon. Att vara starkast, snabbast eller att hoppa högst. 

Träning är något mer och något som träffar en i de mest basala delarna i vad som är att vara människa.

TIPS: Skriv ner tider och antal omgångar etc. Det är väldigt motiverande att titta tillbaka och jämföra dina framsteg med ditt utgångspunkt.

PROGRAM 1 – AMRAP (AS MANY ROUNDS AS POSSIBLE)

PROGRAM 2 – EMOM (EVERY MINUTE ON THE MINUTE)

PROGRAM 3 – TEAM WORKOUT – DELA TRÄNINGSGLÄDJEN!

EKSTRA: SUPERT UPPVÄRMINGSPROGRAM!

Se vårt utbud och skräddarsy ditt medlemskap!

Bli medlem

Träning

Läs mer om Träning →